Вівторок
21.05.2024
15:57
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Технологія
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [5]
Діяльність ШМО [9]
Розробки уроків [1]
Самоосвіта вчителя [4]
Позакласні заходи [2]
для 5-го класу [1]
для 6-го класу [0]
для 7-го класу [1]
довідник [0]
Родовід речей [13]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Самоосвіта вчителя

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

   Удосконалення методичної майстерності – це передусім самоосвіта особисті, ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і в першу чергу культури мислення. (В.Сухомлинський)
Удосконалення рівня професійної компетентності – один з основних напрямків реформування системи освіти. Головні нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки України свідчать:
• « Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». Закон України « Про освіту»
• « Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти » Національна доктрина розвитку освіти.

 

Самоосвіта вчителя | Переглядів: 1267 | Додав: May | Дата: 12.03.2015 | Коментарі (0)

    Сьогодні значна увага приділяється інтерактивним методам навчання, що здійснюються із застосуванням навчальних комп’ютерних програм, які реалізують діяльнісний підхід до навчання. Засобами реалізації зазначеного підходу слугують комплекси програмно-апаратних засобів (комп’ютер, мультимедійний проектор та сенсорна дошка), які забезпечують можливість організації навчально-пізнавальної діяльності шляхом інтерактивного навчання.

Самоосвіта вчителя | Переглядів: 402 | Додав: May | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Не существует мотивации без потребности. Потребности являются источником активности человека, а мотив выражает направление его активности. С другой стороны мотив – это осознанная потребность. Как формировать у учащихся потребность в учении? 
Самоосвіта вчителя | Переглядів: 1360 | Додав: May | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Діяльність  вчителя трудового навчання в умовах технологічної освіти має бути чітко структурованою та спланованою. Оскільки основною формою навчальної роботи з учнями є урок, а на його результативність впливає його будова,  то виникла необхідність розглянути структуру технологічного уроку трудового навчання 
Самоосвіта вчителя | Переглядів: 576 | Додав: May | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук

Друзі сайту