Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Удосконалення методичної майстерності – це передусім самоосвіта особисті, ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і в першу чергу культури мислення. (В.Сухомлинський)
Удосконалення рівня професійної компетентності – один з основних напрямків реформування системи освіти. Головні нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки України свідчать:
• « Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». Закон України « Про освіту»
• « Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти » Національна доктрина розвитку освіти.
|
Сьогодні значна увага приділяється інтерактивним методам
навчання, що здійснюються із застосуванням навчальних комп’ютерних програм, які
реалізують діяльнісний підхід до навчання. Засобами реалізації зазначеного
підходу слугують комплекси програмно-апаратних засобів (комп’ютер, мультимедійний
проектор та сенсорна дошка), які забезпечують можливість організації
навчально-пізнавальної діяльності шляхом інтерактивного навчання. |
Не
существует мотивации без потребности. Потребности являются источником
активности человека, а мотив выражает направление его активности. С другой
стороны мотив – это осознанная потребность. Как формировать у учащихся потребность
в учении? |
Діяльність вчителя трудового навчання в умовах технологічної
освіти має бути чітко структурованою та спланованою. Оскільки основною формою
навчальної роботи з учнями є урок, а на його результативність впливає його
будова, то виникла необхідність розглянути структуру технологічного уроку
трудового навчання |
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|