Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Найзначущішим, найдієвішим і найефективнішим внутрішнім стимулом є прагнення до пізнання нового, що ґрунтується винятково на інтересі до предмета пізнання.
Якщо за можливості вибору певного навчального предмета дитина не обирає той предмет, який обрала більшість її друзів, а йде на урок, який їй самій цікавий, то таким чином вона демонструє яскравий приклад внутрішньо вмотивованої поведінки. |
Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те , що цей етап неминуче повязаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це , безперечно , відбивається на успішності. |
Завдання школи - навчити жити.
Ми повинні виховати людину,
здатну створити своє особисте життя.
П.Блонський
Позаурочна виховна діяльність складає органічну частину життя школи і являє собою систему організованих і цілеспрямованих занять, які допомагають дітям успішно вчитися, виробляють у них навички суспільно корисної праці, свідому дисципліну, колективізм, сприяють моральному, розумовому, фізичному вихованню школярів, задовольняють їхні культурні запити і спрямовують активність у русло корисної діяльності. |
Перед тим, як визначити роль особистості вчителя у формуванні позитивної мотивації учнів, доцільно розглянути суттєві теоретичні концепції діяльності, що дають можливість аналізувати її з різних сторін. Найбільш традиційними є психологічні погляди: виділення трьох фундаментальних видів діяльності, які відповідають трьом етапам онтогенезу: гри, навчання, праці. Взагалі будь-яка діяльність має кільцеву структуру, а також становить процес управління, в якому виокремлюються окремі особливі види діяльності. У межах кожного окремого особливого виду діяльності вступають у взаємодію відносно самостійні елементарні види діяльності.
|
Шкільна бібліотека є обов’язковим структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу, і всі освітньо-виховні завдання трансформуються у завданнях та діяльності бібліотеки. |
Проблемна тема методичного об’єднання вчителів естетики:
«Естетичне виховання учнів та розвиток їх творчої активності через мотивацію до навчання».
Завдання МО вчителів естетики на 2013-2014 н. р : |
Проблемна тема
методичного об’єднання вчителів естетики: Естетичне виховання учнів та розвиток їх творчої активності через мотивацію
до навчання.
Завдання МО вчителів естетики на
2013-2014 н. р : |
|
|
Форма входу |
|
|
Пошук |
|
|
Друзі сайту |
|
|
|