Середа
01.05.2024
09:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Технологія
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [5]
Діяльність ШМО [9]
Розробки уроків [1]
Самоосвіта вчителя [4]
Позакласні заходи [2]
для 5-го класу [1]
для 6-го класу [0]
для 7-го класу [1]
довідник [0]
Родовід речей [13]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 36
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

     Найзначущішим, найдієвішим і найефективнішим внутрішнім стимулом є прагнення до пізнання нового, що ґрунтується винятково на інтересі до предмета пізнання.

     Якщо за можливості вибору певного навчального предмета дитина не обирає той предмет, який обрала більшість її друзів, а йде на урок, який їй самій цікавий, то таким чином вона демонструє яскравий приклад внутрішньо вмотивованої поведінки.

Діяльність ШМО | Переглядів: 442 | Додав: May | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те , що цей етап неминуче повязаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це , безперечно , відбивається на успішності.

Діяльність ШМО | Переглядів: 526 | Додав: May | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

                                              Завдання школи - навчити жити.

                                                           Ми повинні виховати людину,

здатну створити своє особисте життя.
                                                                                                                                                                       

                                                                                                         П.Блонський

Позаурочна виховна діяльність складає органічну частину життя школи і являє собою систему організованих і цілеспрямованих занять, які допомагають дітям успішно вчитися, виробляють у них навички суспільно корисної праці, свідому дисципліну, колективізм, сприяють моральному, розумовому, фізичному вихованню школярів, задовольняють їхні культурні запити і спрямовують активність у русло корисної діяльності.

Діяльність ШМО | Переглядів: 1514 | Додав: May | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

Перед тим, як визначити роль особистості вчителя у формуванні позитивної мотивації учнів, доцільно розглянути суттєві теоретичні концепції діяльності, що дають можливість аналізувати її з різних сторін. Найбільш традиційними є психологічні погляди: виділення трьох фундаментальних видів діяльності, які відповідають трьом етапам онтогенезу: гри, навчання, праці. Взагалі будь-яка діяльність має кільцеву структуру, а також становить процес управління, в якому виокремлюються окремі особливі види діяльності. У межах кожного окремого особливого виду діяльності вступають у взаємодію відносно самостійні елементарні види діяльності.

 

Діяльність ШМО | Переглядів: 624 | Додав: May | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

Шкільна бібліотека є обов’язковим структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу, і всі освітньо-виховні завдання трансформуються у завданнях та діяльності бібліотеки.

Діяльність ШМО | Переглядів: 1134 | Додав: May | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

   Удосконалення методичної майстерності – це передусім самоосвіта особисті, ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і в першу чергу культури мислення. (В.Сухомлинський)
Удосконалення рівня професійної компетентності – один з основних напрямків реформування системи освіти. Головні нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки України свідчать:
• « Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». Закон України « Про освіту»
• « Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників, їх професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти » Національна доктрина розвитку освіти.

 

Самоосвіта вчителя | Переглядів: 1264 | Додав: May | Дата: 12.03.2015 | Коментарі (0)

Оригами – это искусство складывания бумаги в различные формы и фигуры. Название этого вида творчества происходит от японского «ori» — складывать и «kami» — бумага. 

В Японии оригами называют «искусством целого листа». Это означает, что классическая фигурка оригами складывается из одного квадратного листа бумаги, без клея, ножниц и совмещения с другими фигурами. По крайней мере, таким было оригами в самом начале своей истории. Но к настоящему времени единое русло оригами распалось на множество ответвлений, школ и техник, в которых разрешается использование не только  клея и ножниц, но и самых разнообразных материалов. В интернете без труда можно найти схемы оригами из ткани, фольги, жести и проволочной сетки, посмотреть, как делать оригами плоское и объемное, найти схемы кусудам (бумажных шаров) и целые архитектурные шедевры в технике модульного оригами
А началось все, как ни странно, вовсе не в Японии, а в Китае…

Мої статті | Переглядів: 381 | Додав: May | Дата: 10.07.2014 | Коментарі (0)

Проблемна тема методичного об’єднання вчителів естетики:

«Естетичне виховання учнів та розвиток їх творчої активності через мотивацію до навчання».

Завдання МО вчителів естетики на 2013-2014 н. р :

Діяльність ШМО | Переглядів: 423 | Додав: May | Дата: 15.06.2014 | Коментарі (0)

Изюм. Польза для здоровья Изюм. Польза для здоровья. Вам не надо быть туристом или путешественником, чтобы ценить изюм как удобную, высокоэнергетическую, не имеющую жира закуску. Изюм легко упаковать, его можно есть даже на ходу и он почти никогда не испортится. Как и другие сухофрукты, изюм доступен в течение года. 

Изюм - один из самых богатых источников минерального бора и содержит в больших концентрациях многофенольные фитонутриенты. 

Мої статті | Переглядів: 386 | Додав: May | Дата: 14.06.2014 | Коментарі (0)

Перец – самая распространенная и самая известная пряность в мире, но задумывались ли вы когда-нибудь над тем, чем отличается черный, белый, зеленый и розовый перец?

 

Родовід речей | Переглядів: 512 | Додав: May | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук

Друзі сайту